حقوكوا …. انا اسف

April 16, 2006

أنا لما قرات المقال ده مقدرتش امسك نفسى و قعدت اعيط

ازاى وصلنا لكده

مسلمين و مسيحيين … ازاى سيبنا نفسنا لما بقينا بالمنظر ده

و الله حقوكوا تزعلوا و تتظاهروا و تعملوا اللى انتوا عايزينوا

بس يا جماعة احنا مش و حشين

فينا و حشين و متعصبين و متخلفين

بس مش كلنا

دا مش ديننا

لنتوا بقالكوا كتير مظلومين فى البلد دى..انا عارف

بس لما انتوا تستسلموا للكره حيحصل ايه

حتولع نار

و الله احنا كويسين

بس هو الجهل و التخلف الازلى فى بلدنا اللى بيخلى التعصب الغبى ده موجود

انا كونى مسلم بيفرض عليه فى وقت زى ده انى اعتذر لكل قبطى فى مصر

ممكن الكلام ده تعتبروه اهبل او ملوش لازمه

بس انــــــــــــــــــا اســـــــــــــــف

بجد انا اسف لكل مسيحي فى مصر

Leave a Reply

