انا مقاطع المحمول عشان اسرائيلي |فكرة شريرة

June 26, 2006

انتوا فاكرينى بهزر
هممممم… هو انا نص بهزر و نص بتكلم جد
و انا كنت قاعد بلعب فيفا ورلد كب امبارح (اول مره العبها) مش عشان حاجة بس انا فعلا لسه جايبها
المهمو اللعبة وهى بتبدأ بتديك معلومات عن الدولة اللى انت بتلعب ضدها او اللى انت بتلعب بيها
يعنى نظام هل تعلم كده
انا فرحت لما لقيت مصر و اول ما اخترتها سبحان الله اول دوله جات قصادى اسرائيل
معرفش هما عاملين دراسة عن نفسية الدول ولا ايه بس مش مهم انا كنت عايز اجربها فبدأت الجيم
و افاجأ بالمعلومة الجامده دى
did you know: that the cell phone and voice mail technology were invinted in Israel
الكلام مش بالظبط يعنى بس هو ده اللى فاكره من امبارح
و جات فى دماغى الفكره دى
بما ان شعبا اللذيذ همام اوى و بيقاطع كل ما ييجى فيه سيره اسرائيل من بعيد
فما بالك بتكتولوجيا اسرائيلى
احنا ننشر الموضوع تقوم الناس تقاطع و شركات المحمول فى مصر تضطر تنزل اسعارها و تبقى رخص التراب
نقوم احنا شاريين اسهم الشركات و عدد موبايل كتيييييير
و بعدين لما الامور تهدى كالعادة و الدنيا ترجع عادى نبقى من اصحاب الزليونات 
هااا .. ايه رأيوكوا
على فكره المعلومات اللى مكتويه عن مصر كلها عن قدماء المصريين …. اظن الفكره وصلت 
=============
حاجة ملهاش علاقة بالموضوع
بعد مخلصت الماتش اتعرض السلام الوطنى المصرى
اييييه ده
جــــــــــاااامد
لا و الله انا سمعت السلام الوطنى قبل كده
بس الفكره طريقة عزفه فى اللعبة لا تمت للرزع بتاعت الفرق العسكرية بصلة
حاجة كده راقيه ..جميلة … انا كنت بعمل الماتش دقيتين و اخلص بسرعة عشان اسمع السلام فى الاخر
جاااااااااااااااامد 
Leave a Reply

