و الله عيب عليكوا

January 14, 2007

بقالى ثلاث أربع تدوينات محدش بيعلق بنص كلمة … حاجهه غريبة يا أخى
اه انا متعود على الموضوع ده بس برضوا غريبة
قوم ألاقى التيمة بتاعة المدونة بايظة و صفحة التعليق مبتفتحش أساسا
و محدش يقولى . طيب ايميل صغير
أى حاجه .. عيب عليكوا و الله
12 Responses to “و الله عيب عليكوا”

  1. malek said


    عالم واطيه يا اخي اخص عليهم فعلا ,معلش حقك على راسي انا ياعم
    :P:P

  2. Tarek said

    أدي تعليق يا عم
    ولا تزعل نفسك

  3. Bluelue said

    همم كنت بدخل يا ميمو، بس ماكنش فى حاجة بايظة اصلا
    :S

  4. ahmEd_H said

    انا ماكنتش فاضى يا خويا ماتقلبش دماغى الكومنتات عندك

  5. Sondos said

    كيفك ؟
    مبروكة المدونة الجديدة

  6. فلة said

    اه ,مزبوط ,ليه كده صحيح؟
    عارف؟
    انا بعاني من نفس المشكلة
    يعني يا ريت اللي يدخل يقرا البلوج يسيب ولو كلمة انا قريت البوست بتاع النهاردة
    اصلي لما بشوف ان مفيش تعليقات ولاحاجة ببقى زعلانة خالص ومش عايزة اكتب حاجة
    يا ريت يا ميمو تبقى تشوف البوست الجديد بتاعي وتديني رأيك
    يعني من باب التعاطف البلوجري

  7. yara said

    hehe…… ahy el comments nazla teref aheh 3aleek… men adak ya 3am
    wa ba3deen matrakez fel koleya a7ssanlak we sebak ba2a men el blog
    ( just kidding)

  8. MeMo said

    Blue:
    كانت بايظة و الله و طلعت عينى عبال ما ظبطها… طلع السكربت
    webstates4u
    مبوظ الكود كله
    الصفحة الرئيسية بتفتح .. انما صفحات المواضيع ..لأ
    Sondos:
    تمام.. انت اخبارك ايه
    الله يبارك فيكى و عبقال عندكوا… بس المدونة بقالها حبة كتير يعنى !!
    Tarek, AhmeD_H, فلة:
    لاااااااااااا
    متفهمونيش غلط ….
    انا مش حاطط الموضوع عشان ألم تعليقات..
    انا كتبته لأنى فعلا اتضايقت لما حسيت ان فى نا بتدخل تلاقى الكود بايظ و تمشى من غبر ما تسأل فيه.. بس كده
    و التعليقات متضرش برضه … 🙂

    yara: zeelona ba2a 3ala el kelmeteen 😛

  9. bosy bawloo said

    متزعلش ابدا عشان محدش علق بس ده مش لازم مش احسن ما اى حد يحرجك علشان مثلا مثلا موضوعك وحش حاشا لله
    على العموم مش عايزاك تزعل ابدا وهو فعلا عيب كبير اوى علينا
    بس لو كنت انت مصرى ممكن تبعتلى ايميل تئولى اذا كنت بتقرا جريده الدستور والا لا
    وياريت كمان نكون اصدقاء
    بوسي باولوو

  10. MeMo said

    حلو اسم بوسى باولو lol

Leave a Reply

